JOHN AND MARY wysylka

 WYSYŁKA

 

Bardzo nam zależy aby wszystkie doświadczenie które macie z naszą marką były jak najlepsze. Dlatego też osobiście pakujemy wasze zamówienia i dokładamy wszelkich starań aby również otwieranie paczki było dla was czymś miłym. Nasze produkty zapakowane są w papierową bibułę oraz kartonowe pudełko, ozdobione złotym logo. Staramy się dbać o nasze środowisko dlatego do pakowania nie używamy plastikowych wypełniaczy, folii i taśmy klejącej.

 

Przesyłki na terenie Polski wysyłamy za pośrednictwem:

Paczkomaty InPost  |  1-3 dni  |  12 zł
Kurier InPost  |  1-3 dni  |  15 zł

 

Przesyłki zagraniczne wysyłamy za pośrednictwem:

UPC (wybrane kraje europy)  |  3-7 dni  |  60-90 zł
UPS (USA)  |  6-10 dni  |  165 zł

 

Odbiór osobisty jest możliwy w naszym BUTIKU

JOHN & MARY
ul. Oleandrów 5
Wt. – Pt.   15.00 – 19.00
Sob.         12.00 – 16.00

 

W razie pytań prosimy o kontakt mailowy na adres: info@johnandmary.pl

ZWROT

 

Masz 14 dni na zgłoszenie i zwrot zakupu.

Nie musisz podawać powodu, prosimy jedynie o wiadomość e-mail na: info@johnandmary.pl o tytule „zwrot zamówienia nr …” zawierającą dane do przelewu, na które mamy przelać pieniądze.

Paczkę prosimy zapakować tak by towar nie uległ zniszczeniu podczas transportu i wysłać do nas kurierem (prosimy o niewysyłanie paczek Pocztą Polską, ze względu na złe doświadczenia z lokalnym oddziałem Poczty).

Jak tylko dostaniemy przesyłkę (towar + rachunek/faktura), zwrócimy kwotę na Twoje konto. Maksymalnie może potrwać to 7 dni roboczych.
Zwracamy wartość produktu + koszt najtańszej wysyłki do klienta przy zwrocie całości zamówienia.
Produkty wykonane lub zmieniane na zamówienie nie podlegają zwrotowi.
Koszt przesyłki zwrotnej ponosi kupujący.

Zwrotu można dokonać również bezpośrednio w naszym butiku pod tym samym adresem.

Adres do zwrotów:

 

JOHN AND MARY

ul. Oleandrów 5
00-629 Warszawa

tel. 535 955 189